Brevid ditt namn står ett namn till

Kom just hem från jobbet och allt jag har att säga är -Gud så söta barn vi fått!
Och jag fick de barn som jag hellst ville ha i min grupp också! Idag har de fått kört en hiderbana,klättrat,badat,spelat volleyboll,krocket,dragkamp,kastat hästskor osv.

Just nu sitter jag i min enorma säng med datorn i knät som det strömmar LMFAO musik
 ur samtidigt som både tvn och radion är på med maxad volym, börjar att kännas lite
småstressande..HAHA Annars så ska jag nog gå och hjälpa pappa med maten som lite tidsfördriv.
Idag så fyller Looooveeer år så det blir att vi sa fira henne lite smått ikväll hemma på laxgatan!

Grattis Grattis Grattis!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0