Show me how to lie, you’re getting better all the time - The Offspring

Det var en trevlig kväll igår, vi började hos Amanda sen for jag + Sunnanågänget till staden
en liten stund sen tillslut till Alice då vi avslutade kvällen med 3 SATC avsnitt.Kom väll hem där
 vid tre igår så nog känner man tröttheten nog. Nu idag så ser min dag ut som så att jag ska
 först och främst packa, far ju i övermorgon! Sen där vid tre, fyra tiden ska jag köra Erik till
farmor och efter det göra mig iordning för ikväll, Rebecka och Runa kommer även och ska hjälpa
 mig med mitt jävla hår, haha jag är inte pro på ju det området så de får gärna hjälpa mig! =)


Kommentarer
Postat av: runa

snyggbilden me love

2010-07-10 @ 11:15:46
URL: http://malinochruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0