Det kan inte bli bättre just nu!!! - Anna Ladegren

Min gårkväll vart helt klart lyckad, en skön förfest hos Erholtz med lite blandat folk sådär
sen där vid halv 11 så gick vi in till Stads för att träffa folk and so on, kvällen avslutades
för mig där vid tre och jag tror att jag bestämmer att alkoholhalten för mig inte ska vara
högre ikväll än den var igår i alla fall. Haha blir nog bäst så. Näe men nu ska jag ,en något
 sliten människa packa-Har inte änns börjat och vi far imorgon bitti,så innan jag far ut ikväll
ska det vara klart! Så det är baar att börja!

Bild sen igår


-Försenat inlägg, skulle ha publiserats vid 3 haha, men men bättre sent än aldrig ;D
Nu är jag i full gång med fixandet inför kvällen och nu när håret är klart far jag till
Cia där förfesten äger rum, sen kör viiii!!!! Ska hålla igång hela natten så jag kan
sova i bilden imorgon, vi far kl 07:00 till Västerås , sen på fredag blir det Stockholm
med tjejetrna i 5 dagar!!!!!!!!!!!!!!!! Asså kan inte fatta att vi har fixat allt och att det blir av !
Vi kommer ha the time of our lifes!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0