Stockholm i mitt hjärta..

Kom hem igår,är helt ärligt piss om ni frågar mig, vi hade det så jävla bra därborta
 så vi hade lätt kunnat stanna kvar där ett bra tag. Jag kan berätta lite snabbt om vad vi gjorde.

Fredag-Jag hade varit med familjen på grönan och sen åkt färja dagen före så jag mötte
upp tjejerna i Stockholm där vid halv nio, då for vi hem till lägenheten på kungsholmen där
 vi gjorde oss festfina för att sen fara till Danderyd där vi var bjudna på fest av Calle och
hans otroligt roliga kompisar!Klockan 7 var vi hemma på kungsholmen igen.

 Lördag-Vi vaknade upp, vissa lättare än andra..Sen tog några av oss en trevlig dagspromenad
 genom staden.Sen där mot kvällen så gick vi till stan där det vart mys och middag på en mysig
 kinaresturang. När vi var klara körde vi en favorit i repris och for till Danderyd där det vart lite
liknande från kvällen innan-Fortfarande lika roligt!

Söndag-Vi tog oss ner till stan och tog en shoppingdag.Sen for vi till lägenheten och packade sen
 flyttade vi till ett vandrarhem på Söder, mysigt och jättebra läge enligt mig, så kolla in
Mosebacke Hostel om ni ska till huvudstaden nångång.På kvällen tog vi oss en middag sen
 så vart det en tur till gamla stan där det vart nån sorts av burträskbingo
-Stockholmarna gjorde vi intryck på!

Måndag-Vissa av oss tog en lång och skön sovmorgon, jag steg egentligen inte upp föränn
 där vid sex då vi åkte båt till Gröna Lund och var där hela kvällen, var mycket roligt, kom
 även hem med en rätt så söt t-shirt från när jag och Sara åkte kärlekstunneln.Vart även
lite chill i gamla stan också.

 Tisdag-Sista dagen, många kände ångest,så vi körde en liten shoppingrunda på Söder bara
 för att försöka tänka på annat, sen på kvällen tog vi oss en promenad till stan där vi tog en
 fika på ett sött café. Sen så for vi en sista gång till Danderyd och spenderade våran sista
kväll med våra favokillar! Vi for och spelade fotboll,killarna mot tjejerna-Vart en tuff och
spännande match men tillsist vann dem med 3-4. Efter det for vi tillbaka till Johan där vi
bara chillade och hade det mysigt,sa hejdå vi ses igen och tog nattbussen hem, kommer
sakna dem så-Kanske var lika bra att dem for till Koss samtidigt som vi for hem annars
hade jag typ stannat kvar där nere.

Onsdag-Vi packade och lämnade huvudstaden där vid 2tiden då den eviga bussturen började,
 men det gick lättare än väntat så ett plus där iaf! :) Ja, det var väll det-Har aldrig haft så kul
 som man hade där, har aldrig träffat så härligt folk som man gjorde där, har aldrig skrattat
så mycket som man gjorde där-Ja, ni fattar grejen. Bilderna kommer sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0