södra svergie here i come!

Har haft så sjukt roligt ikväll, vissa människor blir man lika glad att träffa varje gång!
Det är lycka gott folk! Nu ska jag ta och ja..Hålla mig vaken i tre timmar då vi börjar
våran biltripp ner till Västerås, andledningen till att jag håller mig vaken är att jag ska
få sova hela bilfärlden imorgon-Ska bli så jävla kul att få träffa släckten igen! Sist var
i julas så det börjar va ett tag sen, sen så blir det somsagt en festfylld 5dagarsvistelse
med tjejerna i Stockholm som börjar på torsdag!! Sen när man kommer hem så är det
bara att ladda om för trästocks sen PDOL,sen Luleå och ja..
En heldel att se framemot framöver helt enkelt!  



Ha det bra här hemma och simma lungt!


Kommentarer
Postat av: sara

<3

2010-07-13 @ 23:32:46
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0