slutet är här, men jag vill ha en början

Top 4 för dagen:

• Vi skulle slänga flera kilo glass för att de just hade gått ut-Det blev istället att smaka
 alla sorter, allt från twister till 88an.

• Lunchdate på Subway med Pontus och Johan-Jag och Pontus höll på att dö av skratt när
Johan först hade ätit en 30centimeters, men eftersom han fortfarande var hungrig så köpte han en till..

• Jag och grabbarna for till soptippen för att dumpa massa skit, då när vi skulle fara så var
det en surgubbe som vart ännu surare när vi sa till han att han va tvungen att flytta bilen så
att vi skulle kunna köra ut bilen,när han tillslut gav sig och flyttade bilden så vinkade jag
glatt när vi körde förbi-tillbaka fick jag fingret och en massa svordommar-Kax på soptippen!

• Alla våra dampanfall i minibussen♥



Eftersom vi inte har nånting att göra imorgon på jobbet så är det alltså slutjobbat för
våran del, lite blandade känslor, jag kommer sakna det asmycket-För nog hade vi himla kul allt!

 Nu ska jag ta och ringa runt lite till folket om ikväll, det blir att
fara till älven och kolla på båtracet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0