sena sommarnätter

Idag hade jag det så trevligt i Umeå med Rebecka och Alice! Så värst mycket shopping vart det
 väll inte-Kom hem med två par strumppyxor och ett par cycklisar. Vi kom hem där vid sex och
vid 8 så befann jag mig i boviken på fest med lite folk, men där varade vi inte länge utan fick
istället skjus till stan där vi träffade upp våra pojkar +Sari och Ami, vi gick ner till älven där det
bara kom fler och fler igendkända ansiktet så där satt vi och baar hade det skönt, sen avslutades
 kvällen med nattmat och tillsist en skrattfylld bilfärd hem.Haha skrattar fortfarande! Nu ska jag
sova och verkligen försöka sova ut imorgon, har inte sovit ut på kanske fyra veckor nu, inget
skämt så det skulle vara hur skönt som hellst! Puss och sovgott!

Ett år ses sist, i helgen kör vi all in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0