jag känner inte dig och du känner inte mig.

Bion igår var väll bra,hade inga höga förväntningar eftersom den förra twilight filmen var
den sämsta jag sett! Annars så kan jag berätta vad jag gjorde igårnatt då jag kom hem, jo
 jag gick inte in utan istället gick jag och la mig på studsmattan och bara låg där i över en
timma och lyssnade på musik! Hahah vilket jävla offer, men det var väll mitt sätt att säga
att jag tar ut hela sommaren till fullo-Jag hoppas att ni inser hur freakininsane varmt det var
igårnatt! Underbart underbart! Något som inte var lika underbart var att jag typ lyckades
sova fyra timmar inatt.. Somnade där vid tre, sen vaknade jag av mig själv kvart i fem och
lyckades inte somna om förän där efter sju..Så jag känner att jag nog ska satsa på en liten
powernap idag om jag ska kunna orka göra något ikväll. Nu blir det att fara ut och övningsköra
med mamma, hon snackar om att börja fara på körlektioner snart också..Hahah shiet kan
inte tänka mig att det faktist bara är 7 månader kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0