I wanna dance, I wanna dance in the lights - Black Eyed Peas

Gud så mysigt jag och mina flickor har haft det ikväll! Vi har suttit här ute på min altan
 heeela kvällen och bara gosat i sommarvärmen, utan att behöva frysa till och med! Nu
 ska jag skynda mig att packa allt för imorgon sen hoppa in i duschen och tillsist få sova
-Väckarn står på 09:00 sen går bussen 10:30 mot Piteå där vi först ska gå på stan lite
sen börjar helgen med en mysig middag sen får vi lite besök osv-Men det är på lördag
det gäller! Kent och The Sounds, jag säger bara-Jag SKA stå längst fram! Vi kommer
hem på söndag, blir toppen med ett helt hus bara för me and my girls!
 Vi kommer ha det great, ha det ni också tjing!

Sen grattis till min favorit Hanna som har joinat
17års klubben nu, vi ses imorgon snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0