det första doppet

Redan kl halv 11 imorse så befann jag mig tillsammans med mina bästa på falkanbadet.
Vi var alltså där och solade från halv 11 till halv 4 -5 timmar av sol=Mycket färg! Hahaa nu när
jag kom hem och såg mina bikiniränder vart jag fan nöjd! Typ lika nöjd över doppet som
 även togs! Nu är mamma och lämnar Erik hos farmor sen kommer hon hem med kinamat
 till mig och Isabell som vi ska mysa med medans mamma och pappa är ute och firar sin
16 åriga bröllopsdag, middag på kriti och bio, lite avis kanske?Ja kan man säga! Men nog
ska jag också se till och ha det kul ikväll, är inte riktigt klart om vad som händer, men
 vi börjar här på björnvägen iaf!

Kolla så bruna ben jag har!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0