It´s up to you

Igårkväll så for jag somsagt till Amanda. Rebecka och Sara kom även dit, men vi var bara där ett tag innan vi skulle till Alice. När vi skulle vandra till Alice tog vi även en liten omväg till coop där vi köpte godis . Sen så behövde jag inte gå utan dom skjusade mej i en rullstol , så jag fick som prova på att vara rullstolsbunden för en stund -tack för upplevelsen tjejer.. Väl hemma hos Alice så såg vi lite tv , pratade , ja sen kom Carro också-trevligt trevligt ! 


Okej lördag..Har absolut ingen aning om vad jag ska göra idag , ska väll plugga lite men sen? Om det är nån som vill hitta på nått så ring/smsa/msna-whatever ! Nu>dushen !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0