This is my destiny , you deside yourse


Är hemma sen ett tag nu , direkt jag kom hem så tvättade jag bort sminket -alltså så blir det en extrem tidig kväll för mej ! Tror inte det blir nån skola imorrn för mej heler , kör gärnet på onsdag istället ! Men annars så har väll skolan varit bra , började med dans då vi sprang allt vi hade i kanske en halvtimma? Oj Susanne har nog tänkt börja hårtträna oss härdan efter, men gärna för mej! =D Sen idrott (skridskor) och nu har jag nog hittat det som jag nog är sämst i världen på!-Skridskor..Sen efter lunch historia och påminde min lärare om provet som jag måste göra som jag än inte har gjort..FAN ! trodde han hade glömt bort det..Så det sög getballe.Sen hade vi slutligen matte ! En halvjobbig dag sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0