the dream of the night

Okej nu så ska jag sätta igång och göra mej iordning och he på mej kläder som är någorlunda ok haha . Sen så ska jag försöka ta mej till stan för att umgås med några brudar , blir att chilla innan vi ska gå på bio- Sherlock Holmes ska mina kära vänner tvinga med mej på.. Men asså åhh jag vill ju verkligen se luftslottet som sprängdes !!! Men alla har ju redan sett den.. Buhu.. Men aja , jag är ändå bara sugen på att se bio så det blir väll bra iaf ;D Ska bli skönt att komma ut från det här huset också ! Haha har ändå inte mke att stanna för , mamma och pappa ska bort och se bio och erik ska ha sin flickvän här ;D Hhaha så han hade köpt fanta och godis sen skulle de se ice age (A) naw !



HAHA det här kan vara den fulase bilden jag sett !! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0