take a chance!

Skolan gick som ett sus
Sfter skolan mötte jag upp några tjejer på balder där vi åt lunch.
När vi var klara gick vi till wanyes där det var en massa andra brudar.
Sen när vi hade chillat där en stund tog vi en stanvända.
-Fick med mej ett svart linne och leggings hem.
Sen efter ett tag for jag , Sara och Rebecka och mötte Pontus ,Alle och Robin på bion där vi hämtade ut biljetterna tills imorrn .
Där stannade vi ett tag och snackade tills jag och Rebecka hoppade på bussen hem.

Nu ska jag ta en dush och sen göra mej iordning för att fara till Johanna N på moröbacke där det blir att fira Johanna L med en massa härliga tjejer ikväll! Blir en superstart på helgen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0