skola om 12 timmar...

ikväll har jag :

rakat benen
skrubbat benen
haft ansiksmask
målat tånaglarna
hett på lösnaglar
kört situpps,rygglyft osv
kört yoga

ja , så har min kväll sett ut och nu ska jag strax hoppa in i dushen sen ska jag packa dans och idrottskläder tills imorrn samt lägga fram kläderna jag ska ha imorgon så jag inte behöver göra det imorrn bitt :) åhh asså jag vill verkligen INTE behöva fara till skolan imorrn..känns inte helt ok att lovet redan är slut men ja-sånt man få ta! nej nu ska jag avsluta så det inte blir allt för sent, måste lägga mej tidigt som fan för att jag ska kunna ta mej upp imorrn,uppstigning 7..great!..



 Anna Ladegren : ja men kan ju lova att Ajja tycker det är bättre att man iaf har gjort nått och den suger än inget.. (A) ska säga att min hund åt upp det och datorn pajja haha:D
hannaberggren : hahahah alltså göre :D
Anna Ladegren : näe men jag ska seriöst säga att datorn pajja och att mamma dog-då kan hon inte bli arg på mej hehe
hannaberggren :hahahah näe de kan hon inte :D
Anna Ladegren : hahahah sen ska jag fråga om jag kan bo hos henne hahaha då kommer hon älska mej :D
 hannaberggren : hahahah näe de kommer hon nog inte låta dig göra:D
Anna Ladegren : hahah då tvingar jag henne ! :D moihahha

^min nya taktik inför skolstarten ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0