orrliden

kom just hem efter våran sleepover som vi hade hos runa inatt :D igår kväll såg vi "the children" haha äcklig film om ni frågar mej ! bara psykat ! sen så snackade vi bara och så , vissa ville va vakna och vara taskiga mot oss som sov-rebecka och runa jag hatar er ! sen så hade vi tänkt rida imorse men vi vaknade så pass sent så vi hann inte , får bli en annan gång "!

haha jag kan nääääästan förlåta rebban när jag ser hon på den här bilden..men bara nästan!


nu hade jag tänkt börja på min svenska fördjupning , skolan börjar om en vecka och då ska den va klar !! panik nej jag vill inte men måste bajs också..aja nu ska jah ta tag i det ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0