Nattbloggning

Yes kan passa på att säga att jag just nu skriver mitt 400e inlägg , tänkte att det kan vara lite intressant att veta iallafall? ;D Annars så har iallafall Runa försökt hjälpa mej och säga hur man laddar ner filmer i över en timma , över msn , (ja , jag är tidig I know..) Kan sorgligt nog berätta att både jag och hon gav upp..Jag hatar datorer och alla dess nedladdningssystem det finns här i världen ! Men aja , hoppet finner vi igen snart hoppas jag.. Så nu har jag åter övergått till att ladda ner låtar som jag faktist KAN (stolt ) host* .Annars så känner jag mej inte det minsta trött , eller jo faktist så är jag tröttare än tröttast , men jag vill inte sova än .Nej jag ska hålla mej vaken så länge som möjligt så jag kan sova ut hela dagen imorrn , ska börja köra på den taktiken eftersom jag hatar söndagar så mycket..Om det låter speciellt smart vet jag väll inte , men det får bli så ändå!Nej nu ska jag börja med mitt uppesittande , en bra start på det kanske är paredise hotel XL? Aaa vi säger som det !



Hahah kan ha vara den ruttnigaste bilden jag har sett idag!

Kommentarer
Postat av: runa

hehe gumman i love you:*

2010-01-24 @ 12:19:56
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0