mördardagen..

Okej buhhh nu sitter jag än en gång på skolan..Har engelska , måste se till att börja med grupparbetet vi har haft nu i 5 lektioner nu fast inte har nått blivit gjort? På tiden kallas det. Sen har vi 5 minuters mellanrum och därefter historia och sen döden(matte i 2 timmar)! Säger bara lycka till på det fronten..Asså det går ju inte seriöst?Okej man kan typ ändå ha t ex engelska och svenska i 2 timmar -men mattè?!?!? Näe vi får se om jag överlever.. Om jag har turen och överlever så ska jag nog mäst troligt på stan efter skolan.Är minst tusen grejer som jag måste köpa...Vet dock inte om min ekonomi tillåter alla grejer-Tur att man fyller år snart då .

Fick just veta att det är nästa vecka det ska vara klart och redovisas , så NU sätter jag igång !


HAHAHAAHAH jag var visst lite FÖR trött igår.. (a)


Kommentarer
Postat av: süf

HJAHAHAHHAHAHAHA jag började garva när jag såg dendär bilden:D HAHAHA fy fan vad ful bild:D:D:D

2010-01-23 @ 11:27:33
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0