just nu

 nu får jag faktist börja försöka vända tillbaka på dygnet lite iaf. det går inte att jag fortfarande ska somna halv 4 och vakna 2 varje dag, nog är det skönt men jag kommer vara så himla trött och död när skolan börjar om igen..åh jag vill inte !!! kom på nyss att jag ska skriva ett helt svenska arbete + att jag har historia prov direkt då jag kommer tillbaka !!! åhh varför, varför ska jag alltid skuta upp allt som jag ska göra ? det kan jag ärligt erkänna , jag får sällan nånting gjort.. kanske ett nyårslöfte för 2010? att ta tag i saker? justja jag har ju inte berättat om mina nyårslöften inför 2010;) det är iaf att jag ska bli bättre i skolan , sluta röka , inte äta godis , försöka äta lunchen på skolan och typ bli en bättre människa -och med det så tänker jag att jag inte ska försöka dömma folk som jag gör , och typ ge folk en shans-kanske lite to late för vissa men,ja synd är det väll då .

nej nu ska jag börja direkt med det där svenska arbetet-eftersom jag har bestämt att skriva om Håkan Hellström så ska jag he på lite skön musik från han och bara skriiiva-haha jag lär vara super emo inför nästa innlägg så be ready ;D hahah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0