I´m not pisst , I´m sad

Det vart inte att jag skrev igår när jag kom hem -somnade på momangen ;D Men det vart att vara med Runa Malin och Rebecka hemma hos Malin . Jag minns inte riktigt vad de andra tjejerna hade för ursäkt nu igen för att de inte kom men aja .. Vi såg iaf film , den nyaste american pie vart det ;D Sen annars så vart det bara massa skitsnack:)

Nu håller jag på att fixa lite musik , haha ungefär så roligt har jag just nu , haha nej men jag ska strax ta en pause och se camilla läckberg eller vad det nu heter på svtplay ;D Så idag blire att bara slappa , kan passa på att berätta att jag mår lite bättre idaag , nu är det bara huvet och halsen som gör ont typ :) Så ingen feber ! woohoo!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0