I loved you first

Igår så var vi somsagt några stycken hos Alice där vi såg film , snackade och massa sånt ni vet ;) Vid 2 så var det bara jag Lover och Rebecka kvar ,men då gick även vi ;D Rebecka följde mej hem och sov här-haha idag fick jag veta att hon hade spelat in när jag snarkade på mobilen xD gulligt!

Idag
Så vaknade jag och Rebban lite väl sent så vi var tvungen att skynda oss för att hinna med bussen -Ja första gången jag tog bussen till stan..När vi kom till stan åt vi först lunch på subway sen hade i bestämmt träff med Amanda och Sara på wanyes så vi satt där i nån timma och pratade . Sen gick vi vidare på stan , vart inte mke köpt hörlurar haha det vart som bara det.. Vid 4 så träffade jag och Rebbe Katta sen fick jag skjus hem av dom , tack Katta gulle gumman !

Nu Sitter jag och nördar på musik medans jag väntar på att mamma ska komma hem så vi kan börja med maten-tacos it is !!!! Så nu är jag happygilr kan jag säga !

Ikväll Så är planerna inte helt bestämda , vissa vill köra laserdone , jag vill bowla -men jag tror det lutar åt laserdone , funkar det också trotts att jag är sämst i världen på det , men aja nån måste va sämst ju ! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0