I don´t wanna go back

Tjenis ! Min dag har sett ut som så att jag fick besök av Mr Lover vid 2 nån gång . Vi snackade en massa och kollade på törnrosa.HAHAH älskar disney !!! Nu har finbesöket lämnat mej så nu sitter jag här helt själv i min ensamhet igen -Maten är strax klar så det blir att äta nu sen så ska det spridas planer inför ikväll. Girls, kan vi inte se the hangover aka baksmällan?:D haha var sugen på att skratta idag så då passar den som handen i handsken ju !! Men det kan vi diskutera mer sen Puss !



Hade glömt bort hur liten Esbjörn var när vi just hade hämtat han ! Erkänn att han är ganska cute? ;D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHHAHA kommer aldrig glömma när du satt och snacka om honom och sa fel namn!

2010-01-08 @ 03:14:20
URL: http://alexyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0