hate on mom and dad !

Godmorgon kan man säga , men det stämmer inte , igår vad jag somsagt skittrött och idag skulle jag sattsa på att vara hemma , men nej nog ska mamma och pappa dra upp mej till skolan iaf? :S Åhhh jag orkar verkligen inte ! -Syrran får vara sjuk och hemma från skolan men inte jag? :S FUSK! Sen så är typ mamma online på skola24 24/7 så hon lär ju se om jag sjukanmäler mej själv..Så nog blir det helvettes skola iaf !!! Men jag ska inte stressa inför första letkionen , utan idag säger vi att jag börjar 20 i 10 ;)


Partymode on!

 


Kommentarer
Postat av: LA

ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd ägd :)

2010-01-26 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0