FREDAG !

Yes ! Fredag äre idag och det kunde inte kännas bättre ! Nu har vi engelska och efter det historia , sen när historian är slut så ska vi visa upp våran slutuppgift på esvn -bara det att Antonia som jag jobbar med är sjuk :S Så hur det ska gå till har jag ingen aning om :S Sen slutar vi kl 12 ,eller tidigare och då blir det troligtvis att fara till stan och kolla runt lite =) Sen efter det ska jag hem och fixa till mej sen kommer jag att befinna mej hos Johanna N kl7 för att ha kalas för Johanna L som fyller år idag ! GRATTIS GRATTIS GRATTIS !


haha ni får ta bilden med en näve salt.. ;D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahaha orkar inte Johanna L, min Johanna L fyller ju också år idag ;)

2010-01-15 @ 10:57:59
URL: http://alexyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0