For Real

Kom just hem efter en toppenkväll med tjejerna. Vi började somsagt med en god och mysig middag på wook&roll .Sen vandrade vi till Alice där det blev sällskapsspel och sms roulette .Så det va trevligt !

Nu ska jag försöka se Johan Falk innan jag somnar , egentligen så vill jag typ inte änns se det när de senaste filmerna har sugit apröv , men men ska inte ge upp hoppet riktigt än ! Sen vill jag inte somna heler för jag vill inte att det ska bli måndag..Åhh funderar starkt på att vara sjuk imorrn , men näe det ska jag inte ! Måste börja sköta skolan bättre känner jag ! Men tungt känns det helt klart ! Men rätt var det är så är det helg igen ! Eller ja , förhoppningsvis ! Okej ska sluta nu med min negativa energi! PUSS


hahah kan vara den sötaste bilden jag sett !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0