feel it

Nu har jag varit hemma ett tag , skolan gick bara finfint , en liten försovning då , men annars ! Nu har jag no idea vad jag ska göra , är uttråkad som fan men det är alldelens för kallt för att fara nånstans.. :( Jävla kukvinter! Egentligen så skulle jag vara världens bästa om jag satt igång med lite skolarbete ..Har matteprov , historiaprov , och en engelska redovisning nästa vecka..Så just nu är det allt annat än chill i skolan.. =( Så ja det blir en plugghelg för mej i helgen? Näe fyfaan...Okej nej nu ska jag sluta vara sån.

Ikväll så är det ingenting planerat så jag får se vad som händer !


Kan ju bara berätta att i sommar är mitt mål att bli lika brun som Robin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0