ett ord : skrattanfall !

Kvällen har bestått av en Cia , en Rebecka och en Runa samt skratt , skratt och ännu mer skratt .Haha vet inte varför men vi har i stortsätt skrattat hela kvällen . Haha det känns typ som om jag har fått träningsvärk i magen av alla skrattanfall..Bra jobbat brudar ! Annars så har vi inte gjort ett skit ikväll typ-men det blev som sagt väldigt roligt ändå ! Vi gick till stan och var där sen när Rebecka och Runas buss kom så började jag och Cia vandra tillbaka till vårt älskade sunnanå. Har varit hemma i kanske en timma och sett slutet på en film som gick på tv , nu har jag tänkt ha "uppesittarnatt" med mej själv..Hahah mycke till liv jag har! Haha men näe ja vill bara passa på medans man kan, medan man kan vara uppe tills sex på morgonen och vakna kl fyra dagen därpå..Åhh det är väll jävligt onödigt att skolan ska börja om ?!?! Känner noll lust till det..Inte änns lite kul ska det bli...Ångest.se..'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0