du är vacker

jag åkte till malin med sara och alice .när vi kom fram så var även runa och rukki där.vi snackade först lite sen började vi vandra i kylan ner till hemmakväll där vi hyrde "mina ex " eller vad den nu hette. filmen var iaf bra enligt mej ;D när filmen var slut så var det dags för de omöjliga.. att jag sara och alice skulle GÅ hem i KYLAN ! men det gick faktist som på rälls med våra stojjigheter som vi hade för oss.. you din´t se anything ! haha det känndes som vi var dom här pingvinerna i madagaskar.. så bättre än väntat gick det , fast jag fick ju såklart gå den sista biten själv och det var då jag riktigt kände hur jävla kallt det var ! så jag kom in med vitt hår och vita ögonfransar-lovley ! not.. nu ska jag se om det sista paredise hotel avsnittet har kommit än , nog för att jag redan vet vem som åkte- men ändå . sen blire att sussa =)


 


imorgon tjejer så tänkte jag bjuda hem er hit till björnvägen på dan om ni har lust -är bara att komma nån gång efter lunch -vi ska se romio&juliette-skämt , nej det slipper ni för denna gång ;D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0