Back it up

Idrott (handboll)
"Svenskalektion" (lunch)
Danslektion i 2 timmar och 45 minuter!?!??!
"Engelskalektion" hemgång..

^Det som varit idag. Nu sitter jag här med Erik-vi sjunger Veronica Maggio låtar högt och falskt som satan,men har man adhd så har man..(Ingen av oss har fått diagnosen men vi borde fan fara och kolla upp det..hehe) Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag gå ner och ta ett bubbelbad hade jag tänkt ! Sen efter det blire att kolla vad det är på tv plus en tidig kväll ! Nu när det inte är ph så är det inget som hindrar mej från det !



Ta åt dej av blicken Amanda-Den är menad till dej !<



Kommentarer
Postat av: ammme!!!!!!!!

ANNA, RUTAN VID MIDNATT ANNARS KOMMER DU BLI KALLAD FÖR RÅTTAN!!! FATTARU?!??! ;)

2010-01-20 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0