All you do is take

Nu känner jag att det är dags att avsluta dagen och gå i säng. Morgondagen börjar med en skön sovmorgon till kl 8..-Bättre än det vanliga halv 7 iallafall! Sen , ja skoldag med matte , svenska och slutligen eos.Sen när vi slutar så ska jag stanna kvar på skolan med nästan alla från klassen(dansarna) för att finslipa danserna lite , sen middag tillsammans på pizzerian nån gång där imellan och sen kl halv 7 kommer allas föräldrar .Då ska vi dansa våra danser för dom=) Blir nog mysigt! Sen ja , det kanske håller på en timma eller så =) Okej då har jag uppdaterat er lite om morgondagen också -nu sleeeeeeeeeep!



Åhhh kolla jag är lycklig !
(Kan inte säga detsamma om Linn..)
Mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0