a new start

Jag har nog aldrig tagit det så lungt som jag har gjort idag , vaknade 3 ,gick upp drack typ 70 glas vatten , gick tillbaka och la mej i sängen , gick upp och åt middag , och tillbaka igen-Där har ni min dag. Så nu känner jag verkligen att jag borde ta och gå upp och frächa till mej lite , en alvedon eller två lär behövas om det ska kunna vara möjligt också ;D Ikväll blir det kanske bio , mina vänner ska se avatar , men inte en shans att jag ska se den bögfilmen , nej jag vill se luftslottet som sprängdes . Runa kanske joinar mej och ser den , annars om nån annan är intresserad så äre bara att höra av sej ! =)





haha inga komentarer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0