2010 !

Oj vars ska jag börja.. Igår så anlände jag kl 7 hos Cia där det redan var lite folk som redan hade börjat parta , så det var bara att sätta igång själv för fulla muggar . Sen så kanske vid 9 så strömmade resten av folket in , kulkul ! Sen har jag som inte så stor koll på vad som hände riktigt under kvällen , vi typ dansade , snackade , spelade tärningsspelet och massa sånt ! Sen firade vi 12slaget utanför huset med massvis av changepange !(stavnig) Sen efter ett tag , typ vid halv 2 så åkte jag och 4 brudar till in till stan där sen träffade runa malin och rebecka och vi for till en "efterfest" och var där till 5 -sen så vare hemfärd. Jag är fan förånad att jag vaknade så pass tidigt ändå.. hehe ;D

Nu sitter jag och ser nån film på 4an , typ bra så jag ska återgå till det .
 -Men hoppas alla fick en bra start på året!


BILDER FRÅN KVÄLLEN KOMMER SENARE !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0