You been hit by

Fredag idag..Tog mig som vanligt inte upp imorrse, men jag stressade jävel och kom ändå i tid till engelskan då vi bara körde ett spel i smågrupper.Sen historia..Mitt hatämne om man säger så, hjälper ju inte att vi har det 4 ggr i veckan heler..Men men när det helvettet var slut så hade vi dans, vi körde igenóm MJ dansen ..Litw för länge så vi han bara ha 25 minuters matte, men det gör inte mig något! Sen så slutade vi kl 12 och då gick vi och åt och nu sitter jag inne i dans/teater medans vi sätter ihop en låt på datorn-Hoppas det blir bra! Annars så ska jag nog fara hem sen när det är klart. Då blire nog bara att ta det lungt och ladda upp inför kvällen då det förhoppningsvis blir fest!



Kommentarer
Postat av: moa

haha, OM jag gör hetis;);););)

2010-02-19 @ 17:55:13
URL: http://moaochanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0