till en annan värld

En sammanfattnig av kvällen:
Jag och Amanda for till Sara .
Där så gjorde vi allt och inget.
Senare på kvällen så skulle vi börja gå mot stan för att utforska lite.
Men just innan vi skulle gå så upptäckte jag och Amanda en fruktansvärd sak..
Henrik var dör!Han hade dött bara sådär , och det roliga med det var att vi sekunden innan hade snackat om Saras fisk Henrik(en pressent hon fick av oss tjejer när hon fyllde 16.)
Så Sara vart såklart väldigt ledsen nu när hon inte längre har nån fisk i livet..
(Hennes andra fisk Henny som hon också fick av oss dog för ett tag sen..)
Men efter att ha spolat ner kära Henrik i toaletten så begav vi oss tillslut till stan.
Vi var där ett tag , men sen så tog vi en skön nattprommenad hem igen.

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket sen ska jag sova ut...NOT! Nej jag ska nämligen upp 9 imorgon?!?! Varför undrar ni? Jo för att jag är en bra syster som ska fara och kolla på brorsans innebanycup imorgon..Ångrar mej lite smått nu i efterhand med tanke på att jag har hur mke som helst att göra imorgon innan festen , men ett löfte är ett löfte och sånna håller man! Sen så skulle LillErik bli djupt besviken på mej om jag banga ur ..(A)

Kan passa på att tacka för en toppen födelsedag också! Kunde inte blivit bättre
-Och morgondagen kommer inte bli så himla tokig den heler! ;D


Här har ni dom små liven
<Henny & Henrik>

Kommentarer
Postat av: sara

tack anna det var fint, henrik skulle ha uppskattat det<3

2010-02-06 @ 15:30:45
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0