This is the diffrens between you and me.

Kan berätta att jag är på ett glatt humör just nu! Skolan var nice, jag och Linn sprang runt och tog kort på sånna saker som lådsasträd, pantburkar och kisshål -Som en svängning för det normala.Sen så när jag kom hem såg jag sex and the city och OTH sen när mamma kom hem sån lagade hon vofflor åt mig Isabell och Erik! Nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag med familj +Alice och Sara fara till nordanå och kolla på pappas CPbarn , dom hade gjort nån show som brukar vara rolig att fara och kolla på (lite hey baberiba stuk över det hela) så det blir nog bra! Sen när det slutar lät det på Alice som att vi skulle fara till nån och se tv eller bara chilla-Återstå att se!




Kommentarer
Postat av: moa

"sörböle tjejerna" fångades äntligen på bild i orginalformat

2010-02-19 @ 17:45:20
URL: http://moaochanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0