this is it !

Kom för ett tag sen hem från edda där jag var och kollade på Eriks innebandymatcher.Var faktiskt riktikt roligt att se! Nu håller jag på att fixa klart allting , som te x musik , kläder osv osv. Kan dessutom berätta att jag just hittade tusen kronor i min garderob?Hahaa jag hade fått dom i sommras av mamma och pappa..Var kanske på tiden att jag hittade dom? 

 Annars så kan jag berätta lite snabbt om hur min dag/kväll/natt kommer se ut!
Fixa klart allting till festen.
Fara förbi stan och hämta Runa och Johanna L
Vi far sedan till huset där det blir att fixa till allting.
Sen vid sex nångång kommer några av tjejerna för att göra sej iordning där+förfesta.
Sen efter det så kommer väll resten av folket att strömma in
-Jag hoppas och tror att det kommer bli väldigt lyckat! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0