the last chance for you to say it

Kom just hem från bergsbyn.Vi var inte hemma hos farmor och såg hockeyn som jag trodde utan istället så gick vi ner till källaren där de var som en lokal, så det blev att vi såg där med bioduk istället! Funkade helt ok enligt mig. Om jag ska vara ärlig så är jag så trött som man kan vara just nu, så jag ska göra det bästa av situationen och gå och sova! Just ja , var det där med födelsedag imorgon också , har lite halvpanik eftersom jag inte känner peppen typ , känns som att det kommer vara en helt vanlig dag imorgon med alla gamla vanliga rutinerna, har som inte hunnit sett framemot det som man alltid brukar göra.Men men det kanske bara är att innse fakta att saker inte är likadana som när man var liten , tragiskt men sant-Okej va inte meningen att det här skulle luta åt emo hållet så jag ska sluta nu och gå och lägga mej för att senare vakna upp ett år äldre och ..Ja tänkte säga smartare men det tar jag genast tillbaka..Mohaha


Snodde denna bild från Moa -Ohh herregud, när kan detta varit säg?


Kommentarer
Postat av: emilia

GRATTIS BABE=)<3<3<3<3

2010-02-05 @ 00:26:06
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: moa

när vi spelade in den där snygga filmen då ame slår rebecka typ;) våren förra året;););));))

2010-02-05 @ 18:05:26
URL: http://moaochanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0