och så märker du hur fort det går

YES nu är jag hemma efter att ha varit på skolan och på stan.Kan säga tack nu med det samma till alla som har sagt grattis , har fåtal kronor på mobilen så där har ni andlendningen varför jag har varit oförskämd och inte svarat ;D Annars så jo den här dagen har varit helt ok! Kom inte hem med nånting från stan, men det får ajg leva med! ;D Nu sitter jag och väntar tills mamma Erik och farmor ska komma hit med pizzorna som dom är och köper nu , så det blir alltså middag snart och efter det ska jag ÄNTLIGEN få öppna alla pressenter! Sen fika på det också..Finfint! Sen ikväll får jag se om jag far ut nånstans, egentligen är det tusen grejer som jag måste förbreda för imorgon så vi får se , vi får se :)

 
Det var 17 år
17 år i staden där jag växte upp och så
märker du hur fort det går
och jag var 17 år ville inte va den
som blev kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0