made you

Det vart stan ändå idag.Jag fick sällskap av Alice och det vart både shopping för min och hennes del, men som vanligt då så var jag den som köpte minst..Men ett par convorse och en tröja fick jag iaf med mig hem! Sen åt vi  mat på subway-fy och fan va gott det var! Sen i slutet så kom Linn och gjortde oss sällskap en stund:)

Nu sitter jag här och funderar..Jag funderar på om jag ska ta en extrem tidig kväll och bara vara hemma eller om jag ska se till att göra nånting ikväll.-Helst det sista altenativet helt klart! Risken med att jag skulle vara hemma själv är att jag börjar tänka för mycket och att det sen leder till ångest och emotankar.Så hör jättegärna av er om ni har lust att umgås, bara så lite som lite tv tittande , en promenad eller bara en pratstund skulle göra mej hjärtans glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0