I will give the world to you !

Ikväll så var vi alla tjejer hos Amanda,hela kvällen faktist! Var väldigt mysigt vill jag påstå! Vi såg my sister´s keeper,haha fast eftersom alla typ var trötta/flamsiga/skrattiga så skrattade vi oss igenom filmen istället för att gråta..Haha funkar ju det också! Sen när filmen var klar så gick vi ut till deras lilla trästuga som dem har på gården och var där och pratade ett bra tag.Så en lyckad fredagskväll helt klart!

Nu ska jag fixa allt med tandborstning och sminkborttagning och efter det ska jag försöka se filmen "mördare utan minne" som vi ahr hemma, får se hur det går , själv så gissar jag på att jag kommer somna efter 15 minuter av filmen..



(Rubriken kan alla tjejer som jag vistades med ikväll ta åt sig av)


Kommentarer
Postat av: runa

du satt igång skrattningen anna!!!!!!!!!!!!!!!;)

2010-02-13 @ 13:16:21
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0