I want you to want me.

Denna måndag börade med skola(dans,idrott(skodor),historia&matte)haha måste bara berätta om mitt IQbefriande ögonblick..På historian så började vi jobba om 1800-talet.Och då sa våran lärare ba : ja och det var sent på 1800-talet som skolrätten infördes.Jag:men hallå, kan ju lova att allas föräldrar här gick skola iaf?Han:eh..asså Anna hur gamla är dina föräldrar egentligen?Bra anna bra , tror att jag behöver lite mer hjälp i matte iaf...

Efter skolan så for jag hem en snabbis och tog det lungt och så.Sen vid sex så skjusade pappa mig till stan där jag solade sen var jag med Alice! Vi gjorde inte så mycket , snackade umgicks och vid åtta så började jag vandra hem.

Nu ska jag ta och göra engelskan som är tills imorgon?!?! Ska alltså berätta om en bok som jag inte har läst...Google nästa?Sen när jag är klar med det så blir det att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0