I don´t won´t it to go away

Skolan idag var faktist super! Gick rätt så snabbt och med mitt skratt och flams-humör så då gick det ännu bättre och fortare! Sen var det skönt att träffa alla igen, haha har ju faktist inte träffat dem flesta sen..Hmm få se..Sen i fredags?Blir en tid det också med personer man är van vid att ha med sig hela tiden:)


Hahaha efter skolan så sa Sara nog det sötaste jag hört..Vi började diskutera och prata om hur mycket vi hatade vintern..Hon ba:Ja asså jag hatar vintern, sen skulle jag aldrig kunna leva utan er tjejer så jag tänkte kan inte vi helt seriöst flytta till iaf Stockholm allihopa så vi slipper denna kyla?Hahaha sötSara!



♥♥♥

Nu plugg!Dags att sätta igång !Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0