Happy in the club with a bottle of red wine

Skolan idag var inte speciellt kul..Kändes som att den höll på i 56 år.Kanske hade att göra med att vi hade danslektion i över 2 och en halv timme,vart lite jobbigt på slutet. När jag kom hem så han jag börja att se G-forced med Erik men nu så for han på träning så vi ska se klart den när han kommer hem igen.Tills dess så ska jag försöka att räkna lite matte..Har visst PROV imorgon fast än att jag var helt säker på att det var på fredag, så detta prov får bli en chansning-oddsen 1 mot 1000 att jag kommer klara G men men vad gör det om hundra år?


Kolla så fint jag leder mina konfermander-kamrater in i kyrkan!
De var djupt tacksamma efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0