en önskan

Japp då är man hemma igen efter kvällens händelser.Blev som sagt skjusad av pappa till mbkyrkan där vi var ett par stycken och snackade lite om Frankrike, men snabbt var det över, knappt en timma senare så var man i stan igen efter att ha åkt med Malins mormor. Då träffade jag Linn och umgicks lite snabbt sådär:) Och sen var det dags för döden nämligen att GÅ hem i KYLAN från stan till längst bort på sunnanå...I convorse och leggins! Det är såna stunder som man skulle kunna göra vad som helst för att ha körkort och bil..Näe fyfan , sitter fortfarande och skakar-på allvar!

Resten av kvällen ska spenderas med min gode vän TVn.


Hahaha såhär såg det ut när jag redovisade idag på svenskan..
Jag var -pippi långstrump ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0