Det ska bli ett sant nöjje att döda dig

Kändes rätt så ovärt att fara på skolan idag , hade somsagt bara EOS i en och en halv timma sen fick vi sluta.När vi slutade så ville varken jag eller Linn fara hem , vad finns det egentligen att göra hemma?Så vi dröjde kvar ett tag innan vi tog tag i att fara hem.

Ikväll så blir det att ta det lungt och vara hemma.Ska städa och umgås med familjen bara! Egentligen borde jag verkligen plugga eftersom jag har historia och matteprov imorgon men det kommer inte bli av! Sen en tidig kväll ska jag nog också sikta in mig på, men hur det brukar gå med det vet vi ju ..ehehe


Snodde denna bild av Alice .Made by her on the EOS today!


Kommentarer
Postat av: aliceli

erkänn att du gilla bilden... :] :] :]

2010-02-13 @ 00:07:01
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0