Älskar bilden

Ja...Hmm vad ska jag säga-Kan ju börja med att säga att min fredag har varit i stort sätt lyckad! På skolan dansade vi och övade inne i aulan nästan hela dagen.Sen efter det for jag som sagt på stan, det vart en bikini och leggings.Sen middag med familjen på Olles och efter det gick jag hem till Malin. Vi gick en sväng sen så gick vi tillbaka och väntade in resten av brudarna som droppade in en efter en.När alla tillslut var samlade gick vi ner till hemmakväll och hyrde den nyaste Beck filmen, rätt bra var den fast vi inte var så inne i filmen alla stunder.Så kvällen vart i stort sätt som planerad , fast utan fest-pest om ni frågar mig, men vem vet vad som händer imorgon.Avslutade iaf kvällen med en långprommis hem med Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0