you gonna party like its youre birthday - 50 cent

Vi hade det så himla bra igår, allt var som perfekt med tomten är far till alla
barnen, jägarna, chips i mängder,spökhistorier osv, det ända som fattades var
 Amanda och Malin. Jag vaknade imorse utvilad och trött medans Sara låg och
skedade med mig, så ja jag fick väll känna mig i Olles sits för en stund. Sen så
hade Alice varit duktig och gjort frukost till alla medans vi hade sovit, när frukosten
var uppäten så kom mamma och hämtade mig medans de andra skulle köra
 vattenskoter, var verkligen sugen men det får väll bli en annan gång.

Nu ska jag se till att klä på mig lite, orkade inte byta om när mamma kom och
 hämtade mig så jag sitter fortfarande i pyamas hehe. Sen kl tre så far jag och
hämtar farmor och sen ska vi hit och äta grillat och tillsist fira pappa som
fyller år idag! Grattis grattis grattis på 42 årsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0