Kent kent kent kent kent kent kent - jag är kär

Jag gillar att fara till Piteå och bo där med mina tjejer över helgen !

Jag gillar att bjuda hem folk på förfest !

Jag gillar att dansa till låtarna från melodifestivalen 2005 !

Jag gillar att stå allra längst fram när the sounds spelade och
få ögonkontakt med Maja ett antal gånger !

Jag gillar att dansa som en tok i partytält !

Jag gillar att mingla runt bland massa folk med dunkande musik i bakrunden !

Jag gillar att se KENT med Lindmark och sjunga med i varenda jävla grym låt !

Jag gillar att slå fula gubbar i ansiktet när de inte kan uppföra sig i publiken !

Jag gillar att jag ,Alice,Sara,Malin och Rebbe vart bjudna på efterfest på stadshotellet
av The Sounds manager och efterfestade med dem, Kent och Lazee !!!!!!!!!!

Ja, som ni kan förstå så kan jag inte klaga på min helg! Näe nånting över det
 vanliga, speciellt gårnatten kan man väll säga. Nu är det mat med familjen sen
ikväll så får jag se om jag orkar göra nånting eller om det bara blir en tidig kväll.
Bilderna från helgen kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0