the one thing that i still know is that you keepin me down - sara bareilles

Igår hade jag det mycket mycket trevligt med att spela både volleyboll och fotboll
mot Medle killarna, ett sånt där sommarminne som man kommer att kunna tänka
på en kall och förjävlig vinterdag. När vi inte årkade spela mera så for vi tjejer in
till stan då det först vart kvällsmat på frasses och sen sex and the city samt panic
 room hos Alice, jag hann även ta mig en liten ofrivillig powernap i slutet av filmen.

Nu kom jag just in efter att ha tagit en powerwalk i regnet, skönt faktist! Ska typ
börja med det på morgonen så fort man har stigit upp, det startar ju förbränningen
har jag hört ;) Annar så ska jag nu se till att få mitt rum städat en gång för alla,
för såhär kan det då inte se ut.


Kommentarer
Postat av: murkla

såg ut som en svettig ponny , men du var söt anna. PUSS!

2010-08-06 @ 00:07:19
Postat av: anna

hahah lisa nu har du lite fel.. ;)

2010-08-06 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0