september och jag fattar ett svårt beslut - kent

Jag hade en jättetrevlig kväll igår! Golfen gick bättre än väntat, Robin tyckte att
jag var för våldsam men det gick ändå! Sen efter det for vi och käkade på krysset,
sen när Robin skulle in på macken och köpa coke så sa hon som jobbade där att vi
fick ta hur många bullar och bullängder vi ville-Vi tog allt! Sen svängde vi förbi Pontus
och sa hej och tillsist for vi hem till mig och hade ett riktigt bullkalas med Harry Potter
och allt! Haha igår kanske jag vart hur rädd som hellst, jag skulle just sätta på filmen
sen ser jag hur någon står på bron och tillslut så plingar personen i fråga på-Jag vart
skiträdd och tvingade därför Robin att öppna istället, han gick och öppnade och där står
 en berusad Fredrik med en blomma i handen och säger:Hej Anna får jag byta en
blomma mot ett hårdbröd? Hahaha jag tror att jag inte har blivit så uppskrämd på
kanske ett halvår! Hahah oh my god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0